Thursday, November 23, 2017

Kucing Siapa ada masalah kutu hama? Angkat tangan


Ok saya datang lagi dengan menceritakan suatu produk yang saya lihat sangat berguna. Ia membantu anda mengelakkan anda punya kucing rasa gatal-gatal tergaru kerana kutu hama. Malah anda rimas jika lihat benda ini berjalan-jalan di badan kucing anda. 

Saya perkenalkan kolar antikutu. Ia diperbuat dari kain so tak memberikan kesan alergik. Ia boleh diubah saiz. 

Yang bestnya ia dikaji secara bioengineering dan dihasilkan dan mendapat pengiktirafan. Satu kolar boleh tahan selama 4 bulan. Jimat bukan. 

Yang best lagi ia hanya berharga RM 13 dan masalah kutu kucing anda selesai. Kalau ada berminat nak cuba contact saya whatsapp ke 0162570097. Penghantaran luar kawasan Kajang caj RM 4 sahaja. 

Ok bye..muah muah muah




1 comment:

  1. Assalam doc, sy nk bertanya adakah boleh anak kucing yg berumur lebih kurg sebulan yg mempunyai masalaj kutu dimandikan dgn sabun cecair pencuci pinggan? Kakak sy telah menjaga sekor anak kucing jalanan yg mengalami masalah tersebut.. Dan sy telah memberikan susu kambing formula haiwan peliharaan utk memberikannya tenaga kerana ia agak lemah dan tidak mahu makan.. Kakak sy telah memandikan anak kucing itu dgn sabun tersebut berikutan kutu yg terlampau byk..malangnya anak kucing itu mati keesokan harinya..

    ReplyDelete

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...