Thursday, April 19, 2012

genap 2 bulan

Salam sejahtera..... apa khabar semua

Saya ni sibuk memanjang, ish ish tak patut tau. Sampai lupa segala keperluan yang perlu dibuat sebenar. Oh ya semalam genap dah 2 bulan yerr, apa dia. Genap 2 bulan saya dan isteri berumah tangga, so syukur pada Allah masih lagi menerima nikmat itu. So pada yang disana.. ini ingatan saya kalau dah bekerja tu dan berkapel laa kan cepat-cepat lah kawin dan diijab kabul.. Moga lagi mendapat barakah dari Allah.

Ok sahaja itu saya darikan hahaha... lain kali saya akan beri post dan berblog dengan isu dan info yang lagi bernas ok. Selamat berhari kerja.

Wassalam.

Dr H

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...