Monday, January 30, 2012

Detox pad

JUALAN MURAH, detox pad

Sebagai meraikan kemasukan awal tahun 2012, saya ingin memberi anda peluang hebat untuk merasa bersama memakai detox pad. Jualan murah detox pada bermula.

Dengan hanya harga sekeping RM0.10 saya jual pada anda 100 keping detox pada pada harga runtuh RM10.00 dan yang terkini. Saya memberi anda extra 20 keping jika anda membuat tempahan pada saya sebelum 15 Februari 2012.

Jadi apa lagi ditunggu email pada saya dr_hafidz@yahoo.com jumlah yang ingin dibeli.

Atau deposit jumlah wang tersebut ke akaun Maybank saya 162143076018. Setelah anda deposit wang, email kan pada saya tarikh, masa, dan jumlah yang anda depositkan untuk pengesahan. Setelah disahkan transaksi telah dilakukan saya akan meminta alamat untuk tujuan pengeposan. Tiada caj pos dikenakan malah saya akan melakukan Pos laju demi memberi kepuasan anda. Dalam masa 48 jam saya akan selesaikan segala transaksi agar anda boleh menerima detox pad anda dengan kadar segera.

Ingat emailkan jumlah yang dibeli dan depositkan ia secepat mungkin.

Hafidz

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...