Thursday, July 11, 2013

Seekor kucing Parsi 3 bulan untuk dijual

Assalamualaikum

Saya berminat untuk menjual seekor anak kucing parsi 3 bulan hidung semi flat jantan. Dia ni warna kuning putih tapi 3 bulan badan dah besar ikut baka bapanya. Harga rm 550, amacam berminat terus call 0134855923 email ker dr_hafidz@yahoo.com


Siap berposing lagi tu, ni masa umur 1 bulan dah pandai posing tunjuk body.



jeng- jeng inilah dia kuning yang saya nak jual. 


Dia ni memang malu-malu tapi kalau dah dapat keluar sangkar susah nak kejar


Suka tutup mata bila nak ambil gambar


JADI TUAN-TUAN PUAN-PUAN SEBARKAN JIKA BERMINAT BELI KUCING INI. HARGA RM550 DAN KUCING INI ADA DI KAJANG. BOLEH DATANG BILA-BILA CUMA MAKLUMKAN PADA SAYA. 

SEKIAN, WASSALAM

10 comments:

  1. saya nak cari yang betina ..ada tak

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam masih nak anak kucing ker, sms sy 0134855923

      Delete
  2. dah dijual. tunggu 3 bulan lagi emak kucing ini sedang mengandung

    ReplyDelete
  3. Salam

    Saya sgt berminat nak bli kucing ni..boleh reserve ker?

    Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kucing ini dah ada empunya tapi kalau nak yang akan datang tunggu lagi 3 bulan contact saya dr_hafidz@yahoo.com

      Delete
    2. salam masih nak ker contact saya sebab ada yang baru lahir kena tunggu akhir disember

      Delete
  4. Salam....ade lagi x kucing nak jual?

    ReplyDelete
    Replies
    1. salam berminat ker, ada lagi nanti contact saya dr_hafidz@yahoo.com

      Delete
  5. Assalam....

    Ada lagi anak kucing ke? Saya cari betina......

    ReplyDelete

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...