Saturday, February 26, 2011

10th, 18th dan 2nd yang akan ditunggu-tunggu

Salam kembali pada malam yang sunyi begini..

Tak lama lagi saya dan famili akan berpindah ke rumah baru, yang bakal siap tak lama lagi di Kajang. Lagi lah sunyi sebab kawasan tu memang, memang kurang orang tinggal. Tapi tak apa itu cerita seterusnya, buat masa ini saya nak fokus pada 10th, 18th dan 2nd seperti tertera di atas. Apa sebenar yang saya merepek ini, 3 nombor ini mewakili sesuatu yang sangat special, penting dan bakal memberi makna mendalam dalam kehidupan saya. Something will changing, samaada dramatik atau slow motion.. semuanya kerja Allah. Saya hanya merancang dan menantikan nombor2 ni menjelma setiap hari, yang melaksanakan segala-galanya Allah. So, saya mengharapkan sesuatu yang positiflah daripada-Nya.. Tapi mana leh nak arah-arah ajerkan, dahlah Allah tu Tuhan yang Esa lagi nak minta lebih2 dari-Nya. Saya sebenar hanya mendoakan ketiga2 nombor ini memberikan kesan positif kepada saya dan kehidupan, sebagai balasan saya akan memberikan tumpuan yang terbaik terhadap segala pekerjaan yang saya lakukan seperti solat, tidur, makan, kerja, belajar ker.

Saya sebenarnya mengharapkan sangat dan saya memang nak sangat Tahun 2011 ini adalah tahun perubahan bagi saya dan Tahun kebangkitan saya. Ini adalah motivasi saya sejak 1 Jan lagi. So so, bagi saya apa yang akan saya lakukan setiap hari will be something yang saya akan buat untuk perubahan. Setiap hari bagi saya adalah penting, sehinggalah tamatnya tahun 2011, itupun jika diizinkan-Nya.

Saya mohon undur diri dahulu untuk post kali ini yang tak seberapa, harap sesiapa yang membaca jangan tersinggung atau melatah tak tentu arah... Saya off my fingers sehingga ketemu lagi di post lain.

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...