Saturday, January 4, 2014

SALAM, SAYA ADA ANAK KUCING PARSI UMUR 2 BULAN BERHARGA RM650 BESERTA DIVAKSIN, UBAT CACING DAN UBAT KUTU









Salam semua di atas adalah 5 ekor anak kucing parsi umur 2 bulan saya tolong jualkan, harga yang diminta rm 650. Saya includekan vaksin, ubat cacing dan ubat kutu. Ada 2 ekor betina dan 3 ekor jantan. Yang bulu 3 warna tu betina, 2 ekor warna kelabu dan seekor warna hitam, manakala seekor lagi mix warna hitam dan kelabu. Bapa kucing ni hidung semi flat tapi maknya lak flat face. Untuk pengetahuan semua sebelum ini saya pernah jual anak kucing dari parent yang sama.

Sekiranya nak tengok wajah anak kucing terkini, Insya Allah minggu depan saya dapatkan. Jika ada yang nak tempah awal cepat2 sila contact saya 0162570097 atau 0134855923. Kucing ini ada di kajang sekarang, tapi kalau anda ada masalah untuk transportation mengambil sila maklumkan. Sekian..

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...