Thursday, January 16, 2014

Sapa nak tikus belanda guinea pig betina secara percuma, ada 3 ekor

Assalamualaikum








Comel tak mereka ni semua, tapi sayang saya tak mampu nak menjaga mereka dan saya nak mencari sapa nak jadi tuan baru mereka. Jangan risau saya bagi free serta sikit makanan mereka, dan sebarang maklumat mcm surat beranak ker kalau nak.

Kalau anda berada di kawasan sungai buloh, kajang, puncak alam, saujana utama dan kawasan sekitar sahaja. Kalau minat sms saya 0162570097, bagi tau nama. atau email saya dr_hafidz@yahoo.com. 

Cepat2 la tanya nak ker.. Wassalam

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...