Tuesday, June 25, 2019

Salam semua

Selamat minggu baru, apa khabar


Anda dah bersedia untuk berlumba pada minggu baru. Minggu ini saya akan cuba kupas berkenaan masalah baby kucing, dari yang baru lahir sampai cerai susu. Apakah penyelesaiannya jika kita sendirian di rumah. Mampukah kita jaga baby kucing tanpa ibu kucing itu. Cara memastikan anak kucing gemuk dan cantik. Semua ini akan saya ceritakan minggu ini. Jadi tunggu.


Jika anda ingin mengiklankan sesuatu berkenaan kucing atau haiwan kesayangan. Contact saya di dr_hafidz@yahoo.com.


Bye bye dulu



Dr H

1 comment:

  1. Dr.nk Tanya..berpa standard nak rawat kucing yang kencing Tak lawas.di klinik swasta..Tak pun..biasa Lau Kita beli ubat je boleh Tak..Saya kurang kemampuan no bawa GI klinik haiwan.to Saya syg sekeluarga sayang sangt Kat dia.

    ReplyDelete

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...