Monday, August 30, 2010

Penjagaan anak kucing yang betul dan menyihatkan

Post selepas ini akan saya kongsi ilmu berkenaan penjagaan anak kucing khususnya.. kerana kebiasaan kita akan lebih suka memelihara kucing dari kecil, maka ramai la yang membeli anak kucing dari pet shop atau mendapatkan anak kucing dari rakan dan sebagainya.

tips dan panduan yang akan saya beri mudah dan merupakan cara yang betul dalam penjagaan anak kucing. malah tips-tips ini adalah berdasarkan pengalaman saya dan juga dari buah mulut orang lain yang pernah saya jumpa. Jadi diharap dengan perkongsian ilmu ini dapatlah anda semua lebih bergembira untuk menjaga dan menyayangi anak kucing anda yang sihat gitu.

tunggu tau post saya yang seterusnya

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...