Tuesday, December 13, 2011

dilema nak beli kereta tak?

SALAM

kalau you all apa yang you all buat.

Nak beli kereta tak? Best ker beli kereta.. mesti senang nak ke sana ke sini. Tapi mampu ke saya nak berkereta.

Nak kahwin pun belum mampu. Tapi kan saya dah kerja sebagai doktor.. kira mampu la kan.





Cuma yang merisaukan saya ialah kebolehan saya untuk membayar bulanan, dah la bayar motor tak abis lagi. Huh! Benci la memikirkan hal ini.





Beli ajer la kan, tapi nak pakai kereta apa. Myvi ker, Saga ker, Viva huhu dah itu jer jenis yang mampu dibeli. Terpaksa aku bertanya sesiapa sahaja yang ada pengetahuan hal ini. Bukan apa dah beli tu elok pakai sebaiknya, biar dapat memberi kemudahan di hari kemudian.




Apa-apa pun akan aku tetap terus memikirkan hal ini.. Sorry la Yob kali ini post hanya berkenaan dilema aku huhu.

Wassalam

Hafidz

No comments:

Post a Comment

Selamat Berpuasa, Ahln wasahlan Ramadan 2024

 Selamat tahun baru 2024 Serta selamat menyambut kedatangan Ramadan 2024 Sedikit sahaja lagi kita nak sambut Syawal Tapi seperti biasa bulan...